AQUÍ NO HA NEVAT


*

Els amables visitants em perdonaran la reiteració. Ahir parlava de portades, entre altres coses. En vaig pintar dues més. Mentre dibuixava queien alguns flocs de neu, tan pocs com un somni esvaït; ni a l’herba van prendre. M’agradava buscar els colors, trobar els efectes, prendre el cafè i allargar la mirada fins al mar desdibuixat.

Quan vaig enviar les portades ja hi havia fines llenques de sol sobre el mar encara gris, mentre parlaven de neu a Barcelona. M’hauria agradat molt veure nevar almenys una capa fina, res més, com un regal que es fa a un nen Finalment l’autor va triar aquesta, i ara la mostro preparada per acollir, com una casa de nova construcció. Contindrà poemes i acollirà els visitants; hi haurà descrits sentiments, pensaments, objectes i formes, perquè això és un llibre.
*
*
*
Pintura d'OX.


4 comentaris:

Josep Gironès Descarrega ha dit...

Quina portada!!! El senyor Israel Clarà t’ha d’estar molt reconegut, igual com la resta de mortals als qui ens has obsequiat amb el teu saber i art.
Com diria l’estimat Agutzil de Rocaura: De persones com tu no se n’hauria de perdre la mena.
Enhorabona i que sigui per molts anys. I amb salut.

Clidice ha dit...

Felicitats per l'obra, i el meu condol perquè la nevada no va tenir la delicadesa de fer-te el seu present. :)

Montse ha dit...

És una portada preciosa, Olga!

Nosaltres si que vam tenir neu, va ser bonic, però al mateix temps, incòmode.

la neu pot ser molt bonica i molt poètica, però és molt poc pràctica, sobre tot als pobles i ciutats que no estem preparats perquè nevi... i amb uns governants tan ineptes i incompetents, que l'únic que saben fer són power points explicant què faran "si".

I quan arriba el "si"... no foten res! o es planten a comentar a "Can Cuní" en lloc d'estar on han d'estar.

Aix, avui m'has de perdonar tu, que he deixat anar la mala milk a casa teva (perdó,perdó)

si passes per casa veuràs que et cito (ahir) perquè t'estic llegint...

paraula de comprovació "gogra" (que deu ser una groga amb dislèxia, hehehe)

mar ha dit...

pensava que només escrivíes i veig que també fas unes il.lustracions magnífiques. Enhorabona pel treball ben fet!
La neu és preciosa si l'observes des de darrere un vidre... que també en vaig gaudir és clar, però en el meu cas va ser conflictiva just en el moment que havia d'anar a buscar ma filla a escola i no sabia com arribar-hi... en fi, caminant a poc a poc s'arriba a tot arreu
una abraçada