GANA


*

Dijous va ser vist un ex-dirigent del Palau de la Música fugint d’una festa organitzada en un esplai de jubilats. Portava una gamba descomunal. En una demostració d’habilitat, amb el peu empenyia també una plata de musclos, i així el va sorprendre el nostre fotògraf. L’acte se celebrava en honor d’un jubilat ferroviari que complia 100 anys.

L’ex-dirigent va espoliar tot el piscolabis, perquè la gamba i els musclos s’havien de repartir entre els assistents, que es van quedar amb la boca oberta i buida. Interrogat, el lladre va dir que era culpa de la crisi, i que a casa seva passaven gana. Notícies com aquesta fan perdre la fe en els valors humans. Agència NS.
*
*
*
Collage d'OX.

8 comentaris:

Josep Gironès Descarrega ha dit...

De ben segur que aquest eficient senyor va agafar tant de menjar perquè una bona part l’ha de compartir amb els qui li van permetre espoliar els comptes del Palau.

Jesús M. Tibau ha dit...

el robatori de tapes en actes públics és un delicte llastimosament comú

Neus ha dit...

Aquest entén de drets. Llevat tú i em posse jo!
Boníssim el comentari dels "yermos", l´ha deixat ben motivada. Moltes gràcies.

Clidice ha dit...

em nego a mirar els telenotícies, perquè m'agafen unes ganes terribles de fer coses que em durien a la presó de per vida :( Hauríem de denunciarlos per incitació a la violencia de masses o alguna cosa així. I és que em posa tan frenètica la poca vergonya de tots plegats!

Sandra D.Roig ha dit...

Que trist!
:-) si no tens per menjar no vas a una festassa no?, perqué a la Plaça de la catedral donen tetrat-birks de caldo, i entrepants de truita a la francesa.
salutacions.

Sandra D.Roig ha dit...

Que ho sé, perqué el meu pare que no te criteri s'hi va posar a la cua, com fa molta gent (sense saber ni perqué), i va arribar a casa amb el caldo, i l'entrepà i quan ma mare va descobrir que s'havia estat a la cua dels indigents volia obrir-li el cap!.
:)

Montse ha dit...

al veure el collage em pensava que t'havia robat el llamàntol i ja anava a avisar la poli!
:D

agafem-nos-ho amb bon humor, que si noooooooo...

Manel Aljama ha dit...

:D total, era una víctima de la societat. Hem de ser cristians i perdonar-li. Probet, donem-li més musclos i més gambes...